سوالات متداول

به بخش پرسش‌های متداول کابوک خوش آمدید! در این بخش، به پرسش‌های رایج مشتریان عزیز درباره‌ی محصولات چرمی و پلاک‌های طلا پاسخ داده‌ایم. هدف ما ارائه اطلاعات جامع و دقیق به شماست تا تجربه‌ای لذت‌بخش و بدون دغدغه از خرید آنلاین داشته باشید. اگر پرسشی دارید که در این بخش پاسخ داده نشده است، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. با تشکر از انتخاب شما، امیدواریم که از محصولات و خدمات ما نهایت رضایت را داشته باشید.

 

چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

به منظور ثبت سفارش می توانید از سه روش اقدام فرمایید. در روش اول  به وب سایت کابوک بمراجعه کنید. در روش دوم از صفحه اینستاگرامی کابوک بازدید کنید و از طریق چت با ادمین سفارش خود را ثبت کنید. در روش آخر نیز از طریق آی دی تلگرام کابوک به آدرس @Kabookcharm  ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا امکان سفارشی‌سازی طرح و نام بر روی محصولات چرمی وجود دارد؟

بله حتما. تمامی محصولات چرم کابوک امکان ثبت سفارش جهت اتصال نام یا مدل خاصی با فونت مدنظر شما وجوددارد.  در صورت تمایل با پشتیبانان کابوک ارتباط گرفته و آنها طرح های مختلفی از اسامی مد نظر شما را در اختیار شما می گذارند. همچنین می توانید نمونه های قبلی را از وب سایت کابوک مشاهده کنید. با وارد کردن اسم مدنظر خود در بخش جستجو، انواع طرح ها و سفارش هایی که با آن اسم طراحی و سفارش ثبت شده است را می تواند مشاهده کنید. در صورت عدم انتخاب هر یک از طرح های موجود می توانید طرح مد نظر خود را سفارش دهید.

 

مدت زمان تحویل سفارش‌های سفارشی چقدر است؟

مهمترین عامل در تحویل سفارش های اختصاصی، مدت زمان تهیه آنها می باشد. چنانچه طرح مد نظر مشتریان مورد قبول واقع شود و مبلغ مدنظر واریز شود، در کمتر از یک روز کاری سفارش شما آماده خواهد شد و پس از آن فرایند بسته بندی و ارسال آن آغازخواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ارسال محصولات در کابوک اینجا را کلیک کنید. 

 

هزینه سفارشی‌سازی محصولات چرمی چقدر است؟

قیمت محصولات چرمی که بر روی وب سایت مشخص است. اما در خصوص سفارشی سازی با پلاک طلا، بستگی به وزن طلا دارد. قیمت طلا بر اساس قیمت روزانه محاسبه می شود. هرچه وزن طلا بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

 

چگونه می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

تما مشتریان می توانند از طریق آی دی تلگرام کابوک به آدرس @Kabookcharm  ارتباط گرفته و وضعیت سفارش خود را پیگیری کنند. همکاران ما در تمام 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

 

آیا می‌توانم محصولات چرمی را به طور مجزا بدون پلاک طلا خریداری کنم؟

بله. شما می توانید تمام محصولات چرمی را بدون هیچ گونه پلاکی سفارش دهید و آنها را تحویل بگیرید.

 

آیا محصولات چرمی شما از چرم طبیعی ساخته شده‌اند؟

محصولات کابوک تماما چرم طبیعی گاو و بالاترین دقت، بررسی و تهیه شده اند.

 

آیا امکان تعویض یا بازگشت محصولات وجود دارد؟

اگرچه که محصولات کابوک با بالاترین کیفیت تهیه و برای مشتریان ارسال می شود ولی در صورت بروز مشکلات ناخواسته امکان بازگشت طبق قوانین ذکر شده وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه شرایط عودت یا تعویض محصولات مراجعه کنید. 

 

چگونه می‌توانم اندازه مناسب برای محصولات چرمی را انتخاب کنم؟

در بخش وب سایت و صفحه مربوط به هر محصول، اندازه و ابعاد دقیق هر محصول ذکر شده است  و شما می توانید بر اساس مشخصات دقیق هر محصول آن را انتخاب کنید.

 

آیا امکان سفارش عمده و با تخفیف وجود دارد؟

بله وجود دارد. برای این منظور باید با پشتیبانی تماس بگیرید تا در خصوص میزان سفارش و یا میزان تخفیف اطلاع حاصل کنید.

 

روش‌های پرداخت قابل قبول شما کدامند؟

در وب سایت کابوک امکان پرداخت اینترنتی وجود دارد. همچنین در وب سایت امکان پرداخت اعتباری از طریق اسنپ پی فراهم شده است.  علاوه بر این چنانچه سفارش شما از روی صفحه اینستاگرام و تلگرام کابوک باشد، ارسال فیش واریزی و تایید آن به منزله پرداخت قابل قبول می باشد.

 

هزینه ارسال محصولات چقدر است؟

هزینه ارسال برای محصولات با اوزان و مقاصد مختلف می تواند متغیر باشد. اما کابوک برای تمام محصولات فقط 60 هزار تومان هزینه ارسال از مشتریان دریافت می کند و هر چه هزینه بالاتر ازین مقدار باشد را خود کابوک به شرکتهای حمل و نقل و پست پرداخت می­کند.

 

آیا ارسال به سراسر ایران انجام می‌شود؟

بله. شرکت کابوک طی قراردادی که با شرکت های پستی (تیپاکس) منعقد کرده است، امکان ارسال بسته های خریداری شده توسط شما مشتریان عزیز را به تمام نقاط کشور دارد. در شهرهای مشهد و تهران نیز ارسال بسته ها با پیک انجام می شود.

 

آیا می‌توانم قبل از خرید، نمونه‌ای از محصول را مشاهده کنم؟

در محصولات چرمی که بر روی وب سایت قرار دارند، انواع مختلف عکس از زاویه های مختلف هر محصول بارگزاری شده است تا مشتریان بتوانند نسبت به محصولات شناخت کافی داشته باشند. برای محصولات سفارشی با پلاک طلا نیز، همکاران ما قبل از بسته بندی ، عکس از محصول نهایی را برای مشتریان ارسال می کنند و پس از تایید مشتریان، اقدام به ارسال می کنند.

 

آیا سفارش‌های بین‌المللی را نیز قبول می‌کنید؟

در صورت امکان ارسال بسته پستی از روش های مختلف به مقصد و کشور مورد نظر وجود داشته باشد این اتفاق خواهد افتاد. لازم به ذکر است هزینه ارسال پستی در این خصوص به عهده خود مشتری است. 

 

چطور می‌توانم با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرم؟

بله. حتما. امکان تماس با پشتیبانی مشتریان در ساعات اداری وجود دارد. شماره های تماس جهت ارتباط با پشتیبانی در وب سایت ذکر شده است. اما چنانچه خارج از ساعت اداری بود، در تمام طول 24 ساعت می توانید از طریق آی دی تلگرام کابوک به آدرس @Kabookcharm   با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

 

چه نوع چرم‌هایی در محصولات شما استفاده می‌شود؟

محصولات کابوک تمام از چرم طبیعی گاو با بالاترین کیفیت و دقت نظر تولید می شوند.

 

آیا پلاک‌های طلا دارای عیار مشخصی هستند؟

عیار تمام پلاک های طلای مجموعه کابوک عیار 18 یا 750 می باشد. برای محصولات با پلاک طلا فاکتور اختصاصی طلا صادر می شود که امکان فروش آن در هر طلافروشی شهر وجود دارد.

 

چه طرح‌ها و فونت‌هایی برای سفارشی‌سازی پلاک‌ها موجود است؟

مجموعه ای کابوک به واسطه مشتریان خوش ذوق و خوش سلیقه ای که داشته است، مجموعه ای گسترده از انواع اسامی با انواع طرح ها و مدل های مختلف را فراهم کرده است. شما می توانید در صفحه اول وب سایت و جستجوی نام مورد نظر خود، طرح های مختلف هم اسم را مشاهده کنید. چنانچه طرح مد نظر شما در لیست نبود، شما می توانید با پشتیبانی ارتباط گرفته و طرح مد نظر خود را ارائه کنید.  در نهایت طراحان مجموعه کابوک سعی می کنند بهترین انتخاب ها را در اختیار شما قرار دهند.

 

اگر طرح یا نام مورد نظر من طولانی باشد، آیا قابل اجراست؟

در این مورد همکار طراح و طلاساز مجموعه کابوک باید نظر نهایی را ارائه دهند. چنانچه طرح یا نام مورد نظر شما طولانی باشد، در کنار افزایش وزن طلا که در نهایت قیمت نهایی محصول شما را بالا می برد، امکان شکست پلاک  ممکن است وجود داشته باشد. به همین منظور تمامی سفارش های اختصاصی پلاک طلا حتما باید با نظر طراح و طلاساز مجموعه کابوک ساخته شود تا محصولات با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار بگیرد.

 

چگونه می‌توانم از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه شما مطلع شوم؟

چنانچه صفحه اینستاگرام مجموعه کابوک را فالو داشته باشید اکثر تخفیف ها و پیشنهادی ویژه ما در آنجا ارائه می شود. بر روی وب سایت مجموعه کابوک نیز بر روی محصولات ارائه می شود. 

 

آیا امکان هدیه‌دادن محصولات به دیگران وجود دارد؟

بله حتما. درصد زیادی از مشتریان کابوک، محصولات ما را برای هدیه به عزیزانشان خریداری می کنند. از عوامل مهم در ارسال هدیه این است که محصول و هدیه در بالاترین کیفیت باشد که محصولات کابوک همگی در همین سطح هستند، مورد دوم بسته بندی شیک و مناسب است که در این مورد هم کابوک با استفاده از باکس های بسیار شیک و کاربردی، مشتریان را از کاغذ کادو بی نیاز کرده است و محصولات ما دقیقا به صورت هدیه بسته بندی شده  به دست مشتریان می رسد.

 

چگونه می‌توانم کد تخفیف را در سفارش خود اعمال کنم؟

به هنگام خرید از وب سایت، در آخرین مرحله از پرداخت، محل وارد کردن کد تخفیف وجود دارد دارد که مشتریان می توانند با وارد کردن کد مورد نظر، از تخفیف های ارائه شده توسط کابوک استفاده کنند. برای مشتریانی که از صفحه اینستاگرام هم ما را دنبال می کنند ، به صورت دوره ای کدهای تخفیف ارائه می شود که می توانید از آنها استفاده کنید. مدت زمان اعتبار کدهای تخفیف بستگی به زمان ارائه و نوع کمپین دارد که در زمان ارائه به طور دقیق مشخص می شود.

 

آیا محصولات چرمی شما نیاز به مراقبت خاصی دارند؟

بله. تمام محصولات چرمی و پلاک های طلا نیاز به مراقبت دارند. نحوه دقیق نگهداری از انواع محصولات چرمی، نقره و طلاکاری شده در این لینک وجود دارد.

 

آیا شما محصولات چرمی دست‌دوز نیز ارائه می‌دهید؟

بله. دستبندهای چرم مردانه و زنانه کابوک دست دوز هستند.

 

آیا می‌توانم چندین محصول را در یک سفارش خریداری کنم؟

بله. این امکان وجود دارد.

 

آیا می‌توانم تاریخ تحویل سفارش را انتخاب کنم؟

تاریخ تحویل سفارش تا حد زیادی تابع عملکرد شرکت پستی می باشد. به همین علت مجموعه کابوک فقط می تواند محدوده زمانی چند روزه را تعیین کند و امکان تعیین دقیق روز وجود ندارد. البته برای شهرهای تهران و مشهد که با پیک ارسال انجام می شود، این امکان وجود دارد.

 

چگونه می‌توانم فاکتور سفارش خود را دریافت کنم؟

برای محصولات چرم فاکتور ارائه نمی شود. ولی برای محصولات و پلاک های طلا فاکتور رسمی طلا صادر می شود. البته چنانچه سفارش ها به صورت عمده و در تعداد بالا باشد امکان ارائه فاکتور وجود دارد.

 

آیا شما خدمات بسته‌بندی هدیه ارائه می‌دهید؟

بله. یکی از مهمترین ویژگی های و مزیت های رقابتی مجموعه کابوک، بسته بندی محصولات در باکس های محکم و بسیار شیک است که مشتریان را از کادو کردن بی نیاز می کند. مشتریان ما می توانند محصولات ما را بدون هیچ گونه کادو و بسته بندی مجددی تحویل عزیزانشان دهند.

 

اگر از طریق اسنپ پی سفارش بدیم، چقدر زمان می بره تا محصول به دست ما برسه؟

نحوه پرداخت هیچ تاثیر در روند ارسال ندارد. مجموعه کابوک پس از دریافت سفارش و ثبت نهایی آنها (از هر طریقی) در اولین فرصت محصولات خریداری شده را بسته بندی و ارسال می کند. مدت زمان ارسال تا حد زیادی تابع شرکت های پستی هست که در سؤالات بالا به آن پاسخ کامل داده شده است. 

 

آیا محصولات شما شناسنامه هم دارند؟

بله. تمامی محصولات کابوک شناسنامه کیفیت دارند. به همین علت به همراه تمامی محصولات، شناسنامه چرم طبیعی به همراه تیکه ای کوچک از همان چرم برای مشتریان ارسال می شود. 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.