ارسال محصولات در کابوک

یکی از مهم ترین سوال ها  و دغدغه های مشتری ها در خرید آنلاین زمان رسیدن سفارشات است. ما در کابوک تمام تلاش خود را می‌کنیم تا سفارش‌های شما را به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن به شما تحویل دهیم.

اولین مرحله در کابوک آماده سازی محصولات است. چنانچه سفارش های شما در ساعات اداری ثبت شود، در همان روز آماده سازی انجام می شود و از فردای آن روز فراینده ارسال و تحویل به مشتری آغاز می شود. اما چنانچه سفارش های شما پس از ساعات اداری باشد، سفارش های شما صبح روز بعد در اولین فرصت آماده می­شوند و در اختیار شرکت های حمل و نقل قرار میگیرد.

زمان ارسال سفارشات درکابوک

برای محصولات خارج از تهران و مشهد، بین 3 تا 4 روز کاری پس از آماده سازی زمان می برد تا محصولات به دست مشتریان برسد.

محصولات سفارش شده از تهران، حداکثر تا 72 ساعت به مشتریان تحویل داده می شود.

محصولات سفارش شده از مشهد حداکثر تا 24 ساعت به مشتریان تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است کابوک در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز شعبه دارد و مشتریان می توانند برای تهیه فوری محصولات کابوک، به شعب ما به صورت حضوری مراجعه کرده تا در کمترین زمان ممکن از محصولات موجود در فروشگاه ها، محصولات مدنظر خود را تهیه کنند.  البته این نکته مهم است،  مشتریانی که به صورت حضوری مراجعه می کنند، فقط از محصولات موجود در فروشگاه می توانند خریداری کنند و مشتریانی که از وب سایت فرایند خرید را انجام می دهند، فقط از طریق پست و پیک محصولات را تحویل خواهند گرفت.

محصولات کابوک از طریق تیپاکس به تمام نقاط کشور ارسال می شود. فقط در شهرهای مشهد و تهران، ارسال از طریق پیک انجام می شود.

پیگیری ارسال سفارش

پس از ارسال سفارش، یک کد پیگیری برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن وضعیت سفارش خود را از طریق وب‌سایت یا پشتیبانی ما پیگیری نمایید.

ما در کابوک به صورت 24 ساعته در تلگرام با ای دی @kabookcharm پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

هزینه ارسال

هزینه ارسال برای محصولات با اوزان و مقاصد مختلف می تواند متغیر باشد. اما کابوک برای تمام محصولات فقط 60 هزار تومان هزینه ارسال از مشتریان دریافت می کند و هر چه هزینه بالاتر ازین مقدار باشد را خود کابوک به شرکتهای حمل و نقل و پست پرداخت می­کند.

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.