کادو روز مرد: 10 ایده عالی خرید کادو روز مرد 1401

برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم کادو بخریم اما نتوانیم تصمیم بگیریم که چه هدیه ای مناسب است. نوبت روز مرد که می رسد این چالش بیشتر می شود. وقتی با این سوال روبرو می شویم که «برای روز مرد چی بخرم» ناخودآگاه جوراب به عنوان یک پاسخ طنز به ذهن مان خطور می کند. اما برخلاف تصور در روز مرد که مصادف با روز پدر 1401 است گزینه های زیادی وجود دارد که به راحتی و با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته ایم می توانیم بهترین کادو روز مرد را بخریم. با ما همراه باشید تا بهترین ایده های کادو روز مرد و روز پدر را با هم بررسی کنیم.

7 ایده عالی خرید کادو روز مرد

13 رجب روز پدر و مرد نامگذاری شده است که امسال 15 بهمن برابر با روز مرد 1401 است.  یکی از بهترین هدیه ها برای روز مرد و همچنن روز پدر خرید لوازم برقی ویژه آقایان است. می توانید یک ریش تراش یا ماشین اصلاح که به آن سه تیغ هم گفته می شود بخرید. یا اینکه می توانید یک سشوار مو برقی بخرید تا شگفت زده اش کنید. سایر لوازم بهداشتی های برقی نیز می توانند گزینه های مناسبی باشند که کاملا به بودجه شما و میزان پولی که می خواهید هزینه کنید بستگی دارد.

  • ست کامل چرم هدیه روز مرد

یک ست هدیه چرم کامل می تواند یک هدیه بی نظیر به مناسبت روز مرد و یا روز پدر باشد. محصولات چرم معمولا قیمت بالایی دارند اما به همان نسب از ماندگاری و کیفیت بالایی نیز برخوردارند.یک ست می تواند شامل کمربند، کیف پول، جا کارتی، جا کلیدی و ... باشد. ترکیبی از دو یا سه محصول نام برده نیز یک ست هدیه مردانه فوق العاده تشکیل می دهند. در هنگام خرید این هدیه به رنگ و کیفیت محصولات چرم دقت کنید. حتی می توانید از سایر اکسسوری های چرم مانند قاب موبایل چرم و یا جا سیگاری و فندک نیز در این ست استفاده کنید. اگر برای همسر و یا پدرتان تصمیم گرفتید ست چرم بخرید، نحوه مراقبت از این محصولات را نیز برایشان توضیح دهید تا هدیه ارزشمند شما عمر بیشتری داشته باشد.

  • کفش مردانه هدیه روز پدر

برای روز مرد و یا رو ز پدر می توانید یک کفش خوب و با کیفیت بخرید. آقایان بیشتر ساعات روز در خارج از منزل حضور دارند و مجبورند ساعات طولانی کفش بپوشند. با خرید کفش مردانه یا یک کفش اسپرت می توانید یک هدیه خوب و دوست داشتنی به مردی که دوستش دارید بدهید. این هدیه ضمن اینکه سبب خوشحالی پدر یا همسر می شود، برای سلامتی وی نیز مفید است. انواع مختلف کفش های مردانه موجود است. اگر قیمت برای تان مهم نیست می توانید از برندهای معتبر کفش مردانه چرم بخرید.

کفش چرم

  • کیف مردانه هدیه روز مرد

امروزه همه افراد مجبورند برخی وسایل ضروری را همیشه همراه خود داشته باشند. به طور مثال شارژر، هندزفری، کارت های شناسایی و بانکی، عینک آفتابی و ... از جمله وسایل ضروری است که همه با خود حمل می کنند. کیف اداری یا دوشی برای آقایان یک وسیله کاربردی و مهم است. زیرا با داشتن این کیف علاوه بر حمل کردن همه وسایلی که نیاز دارند، مطمئن می شوند که وسایل شان را گم نمی کنند. از طرف دیگر کیف دوشی یا اداری می تواند بخشی از استایل روزانه یک مرد جذاب یا یک پدر خوش پوش باشد. بنابراین می توانید کیف مردانه را به عنوان یک انتخاب خوب برای روز مرد در نظر بگیرید.

کیف چرم

  • عطر و ادکلن برای روز مرد

افراد معدودی وجود دارند که ممکن است عطر را به عنوان هدیه دوست نداشته باشند. اما اکثر آدم ها رایحه و بوهای خوش را دوست دارند و عطر و ادکلن را به عنوان هدیه می پسندند. برای آقایان انواع مختلفی از عطر و ادکلن وجود دارد که با رایحه های متفاوت تولید می شوند. برندهای مختلف عطرهای متفاوتی تولید می کنند که قیمت ان به سایز شیشه عطر، نوع رایحه و برند تولید کننده بستگی دارد. شما می توانید متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید، عطرهای خوبی بخرید.

  • ساعت هوشمند یا ساعت کلاسیک، هدیه روز پدر

مردان جوان علاقه زیادی به محصولات دیجیتال و تکنولوژی های نوین دارند. بنابراین به عنوان هدیه روز مرد می توانید یک ساعت هوشمند مناسب برای پدر و یا همسرتان بخرید. ساعت کلاسیک نیز در بین مردان در سنین مختلف محبوبیت زیادی دارد. بنابراین متناسب با سن و سلیقه پدر یا همسرتان میتوانید یک ساعت هدیه روز مرد بخرید. ساعت هوشمند و کلاسیک هر دو طرح و رنگ های متنوعی دارند که شما با توجه به بودجه تان می توانید ساعت های خوبی انتخاب کنید. انقدر تنوع قیمت و مدل ساعت مردانه زیاد است که برای هر سلیقه ای می توانید چند مدل ساعت خوب و با کیفیت پیدا کنید.

بند اپل واچ چرم

  • هندزفری و هدفون بهترین هدیه روز مرد

افراد مختلف در طی روز، زمان زیادی را صرف مکالمه های تلفنی می کنند. داشتن هندز فری و یا هدفون یکی از ضروریات زندگی امروز است و آقایان به این وسیله نیاز دارند. خرید هندز فری و هدفون می تواند هدیه بسیار مناسبی به عنوان کادو روز پدر باشد. هدست و هدفون را می توانید به عنوان بهترین کادو روز مرد قیمت مناسب به حساب بیاورید.

  • لباس و گرمکن ورزشی

امروزه تمام افراد به لباس های راحت و شیک ورزشی و اسپرت علاقه دارند. یکی از هدایای مناسب برای روز مرد، خریدن لباس ورزشی است. یک دست لباس ورزشی مرغوب به راحتی چند سال قابل استفاده است. اگر همسر و یا پدرتان اهل ورزش است و یا به ست های ورزشی علاقه دارد، این ست می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد. برندهای مختلف داخلی و خارجی با طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است که با توجه به میزان بودجه خود می توانید لباس ورزشی مناسب و با کیفیتی تهیه کنید.

بهترین کادو روز مرد ارزان قیمت

بهترین ایده های خرید کادو ارزان قیمت در روز ولنتاین را می توانید در ادامه ببینید:

  • جا کارتی، جا کلیدی و کمربند

اهمیتی ندارد که چقدر پول می توانید خرج کنید تا هدیه روزپدر بخرید. با هر مقدار پولی که دارید اگر انتخاب درست داشته باشید می توانید یک هدیه مناسب و البته کاربردی برای مهم ترین مرد زندگی تان بخرید. با مبلغ بسیار کمی می توانید یک محصول چرم اصل مانند جا کارتی یا جا کلیدی تهیه کنید که این روزها با وجود مشغله های بسیار، یک وسیله کاربردی و ضروری است. کمربند چرم هم می تواند انتخاب مناسبی باشد، زیرا با پرداخت مبلغ کمی می توانید یک محصول چرم اصل بخرید که سال ها قابل استفاده است و علاوه بر آن جلوه خاصی به استایل آقایان می افزاید.

جا کلیدی چرم

  • رزرو نوبت ماساژ

اگر می خواهید یک هدیه با قیمت مناسب بگیرید که به سلامتی پدر و یا همسرتان هم کم کند، بهترین گزینه رزرو نوبت ماساژ است. زندگی پر مشغله امروزی فرصت استراحت و ورزش را از همه افراد به خصوص آقایان سلب کرده است. این هدیه می تواند لذت فراموش نشدنی را به شریک شما ببخشد.

  • کتاب هدیه روز مرد

کتاب ارزشمندترین هدیه ای است که می توانید به یک نفر بدهید. اگر پدر عزیزتان و یا همسر شما اهل کتاب است و یا مدتی است که به دنبال کتاب خاصی می گردد، می توانید برایش بخرید و به عنوان هدیه روز مرد بدهید. ماندگارترین هدیه می تواند کتاب باشد که قیمت پایین آن به معنای بی ارزش بودنش نیست.

سخن آخر

خریدن هدیه نیازی به مناسبت ندارد و هزینه بسیار برای آن هم به معنای بی نقص بودن هدیه نیست. اما در مناسبت هایی مانند روز پدر و یا روز مرد می توانید انتخاب های خوبی با توجه به میزان بودجه تان بخرید. بهترین هدیه روز مرد می تواند یک ست چرم، یک جلد کتاب، لوازم بهداشتی شخصی، ست و لباس ورزشی و .... هر وسیله کاربردی دیگری باشد که آقایان دوست دارند. ما در این مقاله از کابوک برخی از بهترین هدایا را به شما معرفی کردیم. شما نیز اگر پیشنهادی دارید می توانید در قسمت نظرها با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.