ایده کادو ولنتاین لاکچری مردانه 2023

همه افراد از گرفتن هدیه به مناسبت های مختلف خوشحال و هیجان زده می شوند. در اکثر مواقع فردی که هدیه می دهد نیز به اندازه هدیه گیرنده از این کار احساس رضایت و خرسندی می کند. انتخاب هدیه شاید سخت ترین بخش این داستان است به خصوص اگر پای یک مرد در میان باشد! آقایان هم سخت پسندتر هستند و هم در مقایسه با خانم ها گزینه های کمتری برای خرید هدیه وجود دارد. هر چند قیمت هدیه نباید مساله مهمی برای خوشحال کردن ما در این مقاله سعی کرده ایم برخی از مناسب ترین هدیه لاکچری مردانه را به شما معرفی کنیم تا دیگر برای انتخاب هدیه مردانه چالشی نداشته باشید.

بهترین ایده ها کادو ولنتاین مردانه

با نزدیک شدن به روز ولنتاین همیشه دغدغه این را داریم که برای دوست و یا همسر خود چه کادویی بخریم؟ بیایید بهترین و لاکچری ترین ایده ها را با یکدیگر بررسی کنیم:

ست هدیه چرم مردانه

خوب می رسیم به یکی دیگر از جذاب ترین هدایای مردانه یعنی ست هدیه چرم برای مردان بخصوص مردان جوانی که به استایل خود اهمیت ویژه ای می دهند و همیشه می خواهند متفاوت تر و جذاب تر از سایرین باشند، استفاده از محصولات چرم یک انتخاب همیشگی است. اولین محصول چرمی که می تواند بخشی از یک ست هدیه باشد، کمربند مردانه است. در کنار کمربند می توان از ساسبند چرمی و یا جا کلیدی استفاده کرد. همچنین قرار گرفتن کیف پول مردانه در کنار یک کمربند چرم می تواند یک هدیه تمام عیار باشد. پس می تواند محصولات مختلف چرمی را در کنار هم قرار داده و یک ست هدیه فاخر و دوست داشتنی آماده کنید.

ست هدیه چرم

لوازم شخصی برقی مردانه

اگر بودجه مناسبی برای هدیه در نظر گرفته اید، لوازم برقی مردانه می تواند یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان کادو ولنتاین مردانه لاکچری  باشد. همه آقایان دوست دارند یک ماشین اصلاح خوب داشته باشند زیرا ممکن است یا فرصت کافی برای رفتن به آرایشگاه نداشته باشند و یا می خواهند خودشان اینکار را انجام دهند. بطور مثال خرید ماشین اصلاح می تواند بسیار جذاب باشد زیرا هم یک هدیه لاکچری است و هم باعث صرفه جویی در هزینه های اصلاح و آرایشگاه می شود. سشوار مو  گزینه بعدی است. یک وسیله کاربردی و البته لاکچری که مورد پسند آقایان جوان است. از دیگر وسایل برقی شخصی ویژه آقایان می تواند به مو زن گوش و بینی برقی اشاره کرد.

ست لوازم بهداشتی مردانه

آقایانی که به ظاهر خود اهمیت ویژه ای می دهند یکی از طرفداران پر و پا قرص ست لوازم بهداشتی آرایشی مردانه هستند. بنابراین می توانید یک ست بهداشتی مردانه به عنوان کادو ولنتاین یا سایر مناسبت ها برای همسر یا دوست پسرتان بخرید. این ست ها معمولا حاوی شامپو، افترشیو، کرم و در برخی موارد عطر می باشند. بنابراین در هنگام انتخاب هدیه این مورد را نیز در نظر داشته باشید.

عطر و ادکلن

خرید عطر و ادکلن اصل از برندهای معروف یکی از لاکچری ترین کادو ولنتاین مردانه است. اگر همسر یا دوست پسر شما مردی است که به ادکلن علاقه دارد و از عطر یا ادکلن خاصی استفاده می کند می توانید با خرید رایحه مورد علاقه اش، در روز ولنتاین یا سایر مناسبت های مردانه خوشحالش کنید. با خرید عطر مورد علاقه خودتان هم می توانید سورپرایزش کنید و هر زمان در کنارش قرار گرفتید رایحه مورد علاقه تان را استشمام کنید.

هدست و هندزفری، هدیه لوکس مردانه

این روزها استفاده از تلفن همراه و صحبت های طولانی با گوشی از کارهای روزمره است که نمی شود از آن اجتناب ورزید. آقایان زمان زیادی را به صحبت با گوشی موبایل اختصاص می دهند. بنابراین اگر همسر و یا دوست پسر شما در این گروه قرار دارد می توانید با خرید یک هندزفری شیک سورپرایزش کنید. مردان جوان علاقه خاصی به وسایل جانبی موبایل و کامپیوتر دارند، از این رو خرید هدفون و هدست هم مانند هندزفری یک هدیه ولنتاین مردانه لاکچری محسوب می شود. البته باید خاطرنشان کرد این هدایا فقط مخصوص یک مناسبت یا یک روز خاص نیستند و شما هر زمان که نیاز داشتید می توانید آنها را هدیه بدهید.

قهوه ساز یک هدیه مردانه

اگر در زندگی شما مردی حضور دارد که عاشق قهوه است، بدون شک در مناسبتی مانند روز ولنتاین  خریدن یک قهوه ساز یا دستگاه قهوه می تواند لاکچری ترین هدیه مردانه باشد. زیرا یکی از فاکتورهای مهم خرید هدیه، دقت به سلیقه و علاقه طرف مقابل است. برای مردی که قهوه خور حرفه ای و قهاری است، یک دستگاه اسپرسو می تواند یک هدیه بی نهایت جذاب و دوست داشتنی باشد که روز ولنتاین را به یک روز ماندگار در ذهنش تبدیل کند. ضمن اینکه به خاطر داشته باشید مصرف قهوه فواید زیادی دارد و این هدیه نه تنها لوکس است بلکه برای سلامت مرد مورد علاقه تان نیز مفید است.

کیف مردانه چرمی

برای خرید یک کادو مردانه لاکچری می توانید به سراغ انواع کیف های مردانه بروید. برای آقایانی که همیشه رسمی می پوشند و شغل شان اقتضا می کند هر روز یک کیف دوشی همراه خود داشته باشند، می توانید یک کیف چرمی هدیه بگیرید که بسیار خاص و لوکس به نظر می رسد. سایر انواع کیف های مردانه شامل کیف پول، کیف اداری و کیف حمایل و ... هم می تواند هدیه بسیار زیبا و ماندگاری باشد.

کیف چرم

کراوات و دکمه سر آستین

بدون شک یکی از قشنگترین لوازم و اکسسوری های مردانه، پاپیون، کراوات و دکمه سر آستین مردانه است. می توانید یک ست کراوات، دستمال کت و پاپیون به همراه دکمه سر آستین بخرید و به عنوان هدیه روز ولنتاین به مرد مورد علاقه تان بدهید. 

دکمه سر آستین

ساعت مردانه یک هدیه ماندگار

می توان گفت تقریبا همه افراد ساعت دوست دارند که این مساله در میان آقایان  و مردان جوان پر رنگ تر است. از آنجایی که اکسسوری و زیورآلات زیادی برای مردان وجود ندارد، می توانید از ساعت به عنوان یک هدیه ولنتاین لاکچری برای مردان استفاده کنید. در کنار ساعت می توانید دستبند مردانه هم بخرید که یک ست فوق العاده تشکیل می دهند. ست ساعت مردانه به همراه دستبند یک هدیه ولنتاین لوکس مردانه است که به راحتی هر مردی را سورپرایز می کند.

کفش اصل مردانه یک هدیه ارززشمند

کفش های مردانه برند و یا کفش هایی که از چرم اصل ساخته شده اند قیمت بالایی دارند. این کفش ها هم عمر بالایی دارند و به مدت طولانی ماندگار هستند و هم به دلیل ظاهر فاخری که دارند می توانند یک هدیه بسیار دوست داشتنی و لاکچری برای روز ولنتاین باشند.

کفش چرم

عینک آفتابی مردانه برند

یکی از اکسسوری های همیشه محبوب مردانه، عینک آفتابی است که در فصول مختلف کاربرد دارد. آقایان در سنین مختلف نیز علاقه خاصی به این اکسسوری دارند. پس با انتخاب یک عینک آفتابی زیبا و اصل می توانید یک هدیه ولنتاین مردانه لاکچری به مرد محبوب تان هدیه دهید. نکته مهم این است که هنگام خرید عینک هم به سلیقه و خواسته آقا توجه کنید و هم عینکی انتخاب کنید که فریم آن مناسب صورت همسر و یا دوست پسر شما است.

تخته نرد یا تخته شطرنج هنر دست

از تمام هدایای لوکس مردانه که بگذریم، یکی از خاص ترین و جذاب ترین هدیه ولنتاین های مردانه، تخته نرد یا تخته شطرنج های دست ساز که از هنرهایی مانند منبت کاری و یا معرق بهره برده اند و چوبی هستند، به شدت جذاب، لوکس و منحصر به فرد می باشند. این تخته ها علاوه بر زیبایی، نشانی از هنرهای اصیل ایرانی است که می تواند هم یک کادو ولنتاین لاکچری مردانه باشد و هم یک اثر دستی که مزین کننده فضای خانه یا اتاق محل کار است.

سخن آخر

به مناسبت های مختلف و یا حتی بدون مناسبت هم می توان هدیه داد و گرفت. وبسایت کابوک خود بهترین پک های هدیه را تولید میکند. رسم زیبای هدیه دادن سبب تحکیم روابط افراد می شود و باعث می گردد که لحظات خاصی از زندگی ما به لحظات همیشه ماندگار و خاطره انگیز تبدیل شوند. برای آنکه بتوانید یک هدیه ولنتاین خاص مردانه برای همسرتان بخرید، گزینه های برتر را در این مقاله به شما معرفی کردیم.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.