کادو ولنتاین چی بخرم؟ 13 ایده فوق جذاب 1401

انتخاب بهترین کادو ولنتاین می تواند انتخاب سختی باشد. در میان انبوهی از هدایای مختلف که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد باید بهترین هدیه را برای معشوق تان انتخاب کنید. اما روز ولنتاین چه روزی است؟ برای خرید بهترین کادو باید آشنایی مختصری با این روز داشته باشیم. با ما همراه باشید تا ابتدا در مورد این روز کمی بدانیم و سپس با بهترین ایده هدیه ولنتاین آشنا شویم.

روز ولنتاین 1401 چه روزی است؟

ولنتاین مصادف با 25 بهمن ماه است. همانطور که می دانیم از این روز به نام روز عشق یاد می شود و همه بخصوص جوانان سعی می کنند با خرید هدیه ی مناسبی در این روز، عشق خود را به کسی که دوستش دارند ابراز کنند. روز ولنتاین یا روز عشق پانزدهمین روز از ماه فوریه میلادی است که بنا بر یک داستان عاشقانه قدیمی افراد در نقاط مختلف دنیا این روز را به گرامیداشت عشق می پردازند و برای هر کسی که دوستش دارند هدایای ویژه این روز را می خرند. نحوه جشن گرفتن این مناسبت در تمام نقاط دنیا تقریبا یکسان است بطوریکه اگر در روزهای قبل از ولنتاین هر شهری را بگردید نشانه های  این روز را خواهید دید.

بهترین کادو ولنتاین پسرانه 1401

برای اقایان گزینه های محدودتری به عنوان هدیه روز ولنتاین وجود دارد. با این وجود باز هم می توانید هدایای جذابی برای مرد مورد علاقه تان تهیه کنید. برای کادو مردانه نیز باید به سن و سلیقه فرد موردنظر دقت کنید تا بتوانید از بین گزینه های موجود بهترین هدیه را برایش تهیه کنید. در ادامه به برخی از هدایای ولن تاین ویژه آقایان می پردازیم.

  1. عطر و ادکلن برای هدیه روز ولنتاین مرد

خرید عطر مورد علاقه هر مردی می توانید یک هدیه دوست داشتنی برایش باشد. اگر همسر یا مرد مورد علاقه شما از دسته افرادی است که به عطر و ادکلن علاقه دارند می توانید برایش رایحه ای که دوست دارد را بخرید. شیشه عطر و ادکلن را می توانید درون یک باکس قرار داده و با تزئینات ولنتاین آن را جذاب تر کنید. در کنارش می توانید از شکلات قلبی و چند شاخه گل هم استفاده کنید تا هدیه تان را کامل تر کرده باشید. دقت کنید که عطر اصل بخرید و پول تان را بابت ادکلن های فیک دور نریزید.

  1. ست هدیه چرم مردانه

ست هدیه چرم یکی دیگر از شیک ترین و قشنگ ترین هدایا برای ولنتاین می تواند ست چرم باشد. همه آقایان از کمربند استفاده می کنند. بیشتر آنها حتما یک جا سوئیچی همراه خود دارند و اغلب مردان کیف پول را می پسندند. بنابراین به سادگی می توانید یک ست هدیه شامل جاسوئیچی، کمربند چرم و کیف پول چرم مردانه از کابوک تهیه کنید. علاوه بر این موارد، اکسسوری های چرم دیگری نیز وجود دارند که می توانند انتخاب بسیار خوبی باشند. معمولا ست های هدیه خودشان بسته بندی زیبا و شکیل دارند اما می توانید به مناسبت روز عشق ان را به همراه گل خشک، قلب های تزئینی و ریسه بیارایید و همراه با چند شاخه گل در قالب یک باکس هدیه به مردی که دوستش دارید بدهید.

ست هدیه چرم

  1.  اکسسوری های مردانه

برای آقایان شیک پوش و جوان مهم است که استایل جذاب و متفاوتی داشته باشند. به همین منظور از اکسسوری های خاص مانند کراوات، دکمه سر آستین ، جا کلیدی چرم، کیف پول چرم مردانه، جاسیگاری، فندک، کمربندهای چرمی و دستبند های چرمی که ممکن است با طلا یا سایر فلزات ترکیب شده باشد، استفاده می کنند. بنابراین می توانید از این وسایل به عنوان یک هدیه زیبا و ماندگار استفاده کنید. در نظر داشته باشید که خرید این لوازم در صورتی مفید و دوست داشتنی است که متناسب با سن، سلیقه و استایل مردان انتخاب شود. هر آنچه خریدید را تزئین کنید و به همراه گل و شکلات به مردی که در قلب شما جای دارد، هدیه دهید.

فندک چرم

  1. ساعت و دستبند مردانه

اگر بودجه کافی دارید می تواند ساعت مردانه برای روز ولنتاین بخرید. ساعت جز آن دسته از لوازم شخصی است که کمتر کسی ممکن است دوست نداشته باشد. ساعت وجهه رسمی تر و شیک تری به استایل فرد می بخشد. بنابراین می تواند کادو ولنتاین پسرانه جذابی باشد. برخی از ست ها با خود یک دستبند ست هم دارند که قیمت شان کمی بیشتر است اما یک ست بی نظیر هستند. در هنگام خرید ساعت به برند، ویژگی ها، کیفیت و ضمانت آن توجه کنید.

  1. ست های لباس ورزشی

اگر همسر یا دوست شما اهل ورزش است یا به ان علاقه دارد، خرید لباس یا کفش اسپورت مورد علاقه اش بهترین ایده کادو ولنتاین برای پسر است. این نوع لباس ها تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند. بسیار راحت هستند و در موقعیت های مختلف مثل پیاده روی، باشگاه ورزشی، کوهنوردی، طبیعت گردی و ... از آنها استفاده کرد. 

8 ایده کادو ولنتاین برای دختر 1401

خرید هدیه برای خانم ها می تواند یکی از سخت ترین کارهایی باشد که باید انجام دهید. اما اگر سلیقه دختر مورد علاقه تان را بدانید به راحتی می توانید کادوی دلخواهش را بخرید. در هنگام خرید علاوه بر توجه به سلیقه فرد و اینکه به چه چیزی علاقه دارد، باید به سن و خواسته های همسر و یا معشوق تان باید توجه کنید. در ادامه به برخی از هدیه هایی اشاره می کنیم که مناسب خانم هاست.

  • دسته گل

از گل می توانید هم در کنار سایر هدایا استفاده کنید تا یک پک هدیه کامل به فرد مورد علاقه تان بدهید. هم می توانید یک دسته گل رز زیبا را به عنوان یک هدیه جذاب برای ولنتاین در نظر داشته باشید. گل همیشه هدیه شما را رمانتیک تر و عاشقانه تر می کند. بنابراین اگر در انتخاب هدیه سردرگم هستید، یک دسته رز قرمز می تواند بهترین انتخاب باشد که روز ولنتاین را به یک روز فراموش نشدنی تبدیل می کند. از سایر گل ها هم می توانید استفاده کنید، مثلا اگر دختر مورد علاقه شما به گل نرگس علاقه مند است، بهمن ماه فصل این گل است و می توانید دسته گل نرگس بسیار شیکی سفارش دهید. آنچه مهم است در نظر گرفتن سلیقه طرف مقابل تان است.

گل رز نمادعشق است، گل صد تومانی، گل نرگس زرد، گل گاردنیا و گل رانونکلوس یا آلاله از بهترین گل ها برای هدیه روز ولنتاین هستند. کافیست در اینترنت جستجو کنید و این گل های زیبا را بشناسید. با یک دسته گل زیبا و فاخر به معشوق تان در روز ولنتاین ثابت کنید که دوستش دارید.

  •  سبد هدیه یا پک هدیه ولنتاین

می توانید تمام پول تان را بدهید و یک هدیه بزرگ بخرید یا اینکه یک سبد یا باکس بگیرید و درون آن را با هدیه های مخصوص روز ولنتاین پر کنید، انتخاب با شماست. درون یک سبد یا باکس هدیه که بهتر است قرمز باشد را می توانید با پوسال، گل خشک رنگی، پولک، قلب های تزئینی و ... بیارایید و سپس هدایایی که تهیه کرده اید را درون آن بچینید، مثلا یک عروسک خرسی کوچک، شکلات ولنتاین یا شکلات قلبی، گل رز، ادکلن، یک کارت پستال ولنتاین و هر چیز کوچک دیگری که فکر می کنید می توانید عشق تان را هیجان زده کند را درون آن قرار داده و با کمی روبان قرمز و نوار تزئین کنید. اگر یک یا چند شاخه گل هم به آن اضافه کنید، یک پک هدیه ولن تاین فوق العاده آماده کردید.

  •  پازل عکس سفارشی یا پازل حروف

یکی دیگر از ایده های جذاب برای کادو ولنتاین خانم ها، این است که یکی از عکس هایتان را بدهید تا یک پازل بزرگ از آن بسازند. این هدیه عاشقانه ماندگار است که هر بار دیدن و مرتب کردن آن یادآور عشق تان خواهد بود. یا اینکه می توانید از پازل های حروف برای ابراز عشق استفاده کنید. در کنار این هدیه چند شاخه گل هم می توانید بخرید تا رمانتیک ترین ولن تاین را تجربه کنید.

  •  اکسسوری های دخترانه

می توانید از ست های بسیار زیبای جواهرات نقره و استیل که این روزها به دلیل طراحی زیبا، تنوع بالا و ماندگاری طرفداران بسیاری دارد نیز استفاده کنید. این ست های بدلیجات قیمت های بسیار مقرون به صرفه دارند ضمن اینکه از جنس استیل یا ژوپینگ هستند و به همین دلیل ماندگاری بالایی دارند. در بین اکسسوری های هر دختر جوان و نوجوانی حداقل یکی از این ست ها را می توانید پیدا کنید. بنابراین با خرید ست نقره یا استیل می توانید دختر مورد علاقه تان را حسابی ذوق زده کنید. فقط فراموش کنید برای آن از دیزاین عاشقانه استفاده کنید. همچنین از خریدن گل در کنار این هدیه غافل نشوید.

  • لوازم ارایشی و ادکلن

خرید لوازم آرایشی یا بهداشتی یا عطر و ادکلن هم می تواند گزینه مناسبی به عنوان یک هدیه ولنتاینی باشد. نکته مهم در هنگام خرید این هدیه این است که به کیفیت لوازم آرایشی، برند آن و تاریخ انقضایش توجه کنید. این لوازم را پس از خرید درون یک باکس هدیه قرار داده و با لوازم تزئینی مانند پوشال، گل خشک، قلب پلاستیکی و ... تزئین کنید. در کنارش چند شاخه گل هم بخرید و یک پک هدیه کامل به کسی که دوستش دارید بدهید.

  • خدمات زیبایی هدیه بدهید

اگر به اندازه عشق به سلامتی معشوق تان اهمیت می دهید، می توانید یک نوبت ماساژ، پاکسازی پوست و یا سایر خدمات زیبایی از این دست به او هدیه دهید. به جای اینکه پول نقد یا کارت هدیه بگیرید می توانید برایش از سالن های معتبر و مطرح سطح شهر نوبت ماساژ بگیرید یا برای رسیدگی به پوست برایش نوبت پاکسازی و جوان سازی پوست رزرو کنید. کارهای زیبایی و جوانسازی هم هدیه بسیار جذابی است و هم باعث طراوت و شادابی بیشتری می شود که قطعا برای تمام خانم  ها بسیار جذاب و دوست داشتنی است. فقط فراموش نکنید نوبت را از کلینیک ها و یا سالن های زیبایی معتبر و دارای مجوز بگیرید.

  • خرید طلا

اگر بودجه کافی دارید می توانید با خرید یک قطعه طلا دختر مورد علاقه تان را سورپرایز کنید. در فروشگاه های سطح شهر و یا فروشگاه های اینترنتی طلاجات بسیار ظریف و زیبایی به فروش می رسند که به دلیل وزن کم قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای دارند و در این روز می توانید به همسر  یا دختر مورد علاقه تان یک آویز طلا یا یک دستبند طلای ظریف هدیه دهید.

  • لباس گرم و بافت

روز ولنتاین در زمستان است و ممکن است یکی از سردترین روزهای سال باشد، بنابراین خرید هدیه های مناسب فصل نیز گزینه بسیار مناسبی است. به طور مثال می توانید از بافت های بسیار شیک و با کیفیتی که در فروشگاه های مختلف یافت می شوند به عنوان کادو ولنتاین دخترانه استفاده کنید.  برخی از این بافت ها طرح  های زمستانی بسیار زیبایی نیز دارند. فراموش نکنید که برای بسته بندی آن می توانید از کاغذهای کادو، ساک هدیه و یا باکس استفاده کنید.

سخن آخر

روز ولنتاین بهانه ای برای ابراز علاقه به فردی است که دوستش داریم و برایمان عزیز است. رسم بر این است که با دادن هدیه ای مانند گل، عروسک، شکلات و ... این روز رو جشن بگیریم. اما به معنای این نیست که با چشم و هم چشمی و هزینه های گزاف، این مناسبت را به یک دردسر و چالش تبدیل کنیم. با توجه به توانایی و موقعیت می توانیم با خرید یک هدیه کوچک و مناسب همسر یا فرد مورد علاقه مان را سورپرایز کنیم. ما در این مقاله از کابوک برخی از مناسب ترین کادوها و ایده های ولنتاین برای مردان و زنان را به شما معرفی کردیم تا بتوانید انتخاب شایسته ای داشته باشید. شما هم اگر نظر و یا ایده ای دارید می توانید در قسمت نظرات و دیدگاه ها با ما شریک شوید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.