آشنایی با برند کابوک

 

 

تاریخچه کابوک

کابوک را سال 1392 افتتاح کردم و تا سال 1395 فقط محصولات چرمی تولید می‌کردیم. در طول این مدت، توانستیم به یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات چرمی در کشور تبدیل شویم. از کیف و کفش تا کلاه‌های چرمی دست‌دوز، همه محصولات ما با استفاده از بهترین مواد اولیه و با دقت و هنر دست‌دوزی تولید می‌شوند.

در سال 1395 تصمیم گرفتم تا کسب و کارم را گسترش دهم و تجهیزات ساخت طلا را به مجموعه اضافه کردم. این تغییر به ما امکان داد تا مجموعه‌ای از زیورآلات طلایی با طراحی‌های منحصر به فرد و کیفیت بالا تولید کنیم.

برای اطمینان بیشتر خریداران و بهبود خدمات‌رسانی، 4 شعبه در نقاط مختلف ایران (مشهد، تهران، اصفهان و شیراز) افتتاح کردم. هر چهار شعبه مستقیماً تحت مدیریت من هستند و به عنوان نمایندگی فعالیت نمی‌کنند، بلکه به عنوان بخش‌های مستقلی از کسب و کار کابوک عمل می‌کنند. این چهار شعبه به مشتریان این امکان را می‌دهند تا محصولات ما را از نزدیک مشاهده و خریداری کنند و از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوند.

دوام چرم، درخشش طلا

در کابوک،  ما با افتخار محصولات چرمی با پلاک طلا تولید می کنیم. هر قطعه از محصولات ما ترکیبی بی‌نظیر از کیفیت برتر چرم و درخشش بی‌مثال طلا است. هدف ما ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر برای مشتریان از طریق محصولات ماندگار و لوکس است.

فرهنگ سازمانی

فرهنگ سازمانی ما بر اساس اصول اصالت، کیفیت و نوآوری بنا شده است. ما اعتقاد داریم که:

اصالت

 هر محصول ما نمادی از هنر دست‌ساز و طراحی منحصربه‌فرد است. ما به ریشه‌های سنتی و ارزش‌های فرهنگی احترام می‌گذاریم و آن‌ها را در هر مرحله از تولید به کار می‌بریم.

کیفیت

 کیفیت برای ما یک اولویت است. از انتخاب بهترین مواد اولیه تا استفاده از تکنیک‌های پیشرفته در تولید، همه مراحل با دقت و توجه به جزئیات انجام می‌شود.

نوآوری

 ما همیشه به دنبال راه‌های جدید و خلاقانه برای بهبود محصولات خود هستیم. تیم ما از کارشناسان ماهر و طراحان خلاق تشکیل شده است که با همکاری یکدیگر محصولات بی‌نظیری را به بازار عرضه می‌کنند.

چشم‌انداز

چشم‌انداز ما این است که به عنوان پیشرو در صنعت محصولات چرمی با پلاک طلا شناخته شویم. ما می‌خواهیم برند ما نمادی از لوکس بودن، دوام و طراحی منحصر به فرد باشد و در بازارهای داخلی و بین‌المللی حضوری قدرتمند داشته باشیم.

مأموریت‌ها

تولید محصولات با کیفیت برتر

 ما متعهد به ارائه محصولاتی هستیم که از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند و از لحاظ طراحی و دوام بی‌نظیر هستند.

رضایت مشتری

 هدف ما ایجاد تجربه‌ای فراتر از انتظار برای مشتریان است. ما به نیازها و خواسته‌های مشتریان گوش می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا آن‌ها را به بهترین شکل برآورده کنیم.

پایداری و مسئولیت اجتماعی

 ما به محیط زیست و جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم احترام می‌گذاریم. استفاده از روش‌های تولید پایدار و حمایت از جوامع محلی از اصول کاری ماست.

محصولات کابوک

محصولات ما شامل انواع کیف‌ها، کمربندها، جاکلیدی‌ها و دیگر لوازم جانبی چرمی با پلاک‌های طلایی است. هر قطعه از محصولات ما با دقت و هنرمندی بالا ساخته شده و به گونه‌ای طراحی شده است که هم زیبا و هم ماندگار باشد. ما در کابوک به ترکیب هنر و صنعت افتخار می‌کنیم و با تعهد به کیفیت و نوآوری، به دنبال ارائه بهترین‌ها به مشتریان عزیزمان هستیم.

در حال حاضر انواع محصولات چرمی ما هم به صورت مجزا و هم با سفارش پلاک طلا که بر روی آنها نصب می شود قابل سفارش است. به منظور سفارش با جستجو اسم مورد نظر در بخش بالای سایت می تونید نمونه های ساخته شده از اسمتون رو ببینید و نسبت به بودجه با طلا وزن های مختلف و یا نقره اب طلا سفارش بدید. برای ارتباط بیشتر و بررسی جزئییات دقیق تر می تونید به این اکانت@kabookcharm در تلگرام پیغام بدید یا به صفحه اینستاگرام ما بیایید تا کابوک رو بیشتر بشناسید و اطلاعات دقیق تری دریافت کنید. 



 

شعب کابوک

شعبه تهران

مجتمع اپال سعادت آباد بلوار فرحزادی بلوار کوهستان میدان کتاب طبقه 2 واحد 272

شعبه مشهد 

هفت تیر برج تجاری آرمیتاژ گلشن طبقه اول واحد 106

شعبه اصفهان

خیابان چهار باغ بالا ایستگاه مترو مجتمع مترو پل طبقه منفی یک واحد 52

 

شعبه شیراز

معالی آباد - کوی وحدت-مجتمع نگین فارس-طبقه منفی یک-واحد 52

بسته‌بندی لوکس و مقاوم کابوک

ما در کابوک اهمیت زیادی به ارائه محصولات با بسته‌بندی شیک و مقاوم می‌دهیم. بسته‌بندی‌های ما نه تنها از محصول شما محافظت می‌کنند بلکه تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورند. تجربه مشتریان در این زمینه نشان می دهد مشتریان، محصولات تهیه شده از  فروشگاه کابوک را بدون هیچ گونه بسته بندی مجدد  در اختیاز عزیزانشان قرار می دهند و به بسته بندی محصولات کابوک اعتماد کامل دارند.

تیم کابوک


ما امروز در کابوک 34 نفر هستیم.که این افراد در فرآیند ساخت و آماده سازی سفارشات شما فعالیت میکنند.

تصور مردم عادی از یک آنلاین شاپ این است که توسط 2-3 نفر مدیریت می شود اما حجم کار ما در کابوک به نحوی است که به تعداد پرسنل هر روز اضافه می شود در زیر بخشی از پرسنل بخش اداری کابوک رو مشاهده میکنید.

ارسال محصولات در کابوک

یکی از مهم ترین سوال ها  و دغدغه های مشتری ها در خرید آنلاین زمان رسیدن سفارشات است. ما در کابوک تمام تلاش خود را می‌کنیم تا سفارش‌های شما را به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن به شما تحویل دهیم.

اولین مرحله در کابوک آماده سازی محصولات است. چنانچه سفارش های شما در ساعات اداری روزانه ثبت شود، در همان روز آماده سازی انجام می شود و از فردای آن روز فراینده ارسال و تحویل به مشتری آغاز می شود. اما چنانچه سفارش های شما پس از ساعات اداری باشد، سفارش های شما صبح روز بعد در اولین فرصت آماده می­شوند و در اختیار شرکت های حمل و نقل قرار میگیرد.

زمان ارسال سفارشات درکابوک

برای محصولات خارج از تهران و مشهد، بین 3 تا 4 روز کاری پس از آماده سازی زمان می برد تا محصولات به دست مشتریان برسد.

محصولات سفارش شده از تهران، حداکثر تا 72 ساعت به مشتریان تحویل داده می شود.

محصولات سفارش شده از مشهد حداکثر تا 24 ساعت به مشتریان تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است کابوک در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز شعبه دارد و مشتریان می توانند برای تهیه فوری محصولات کابوک، به شعب ما به صورت حضوری مراجعه کرده تا در کمترین زمان ممکن از محصولات موجود در فروشگاه ها، محصولات مدنظر خود را تهیه کنند.  البته این نکته مهم است،  مشتریانی که به صورت حضوری مراجعه می کنند، فقط از محصولات موجود در فروشگاه می توانند خریداری کنند و مشتریانی که از وب سایت فرایند خرید را انجام می دهند، فقط از طریق پست و پیک محصولات را تحویل خواهند گرفت.

لازم به ذکر است، محصولات کابوک از طریق تیپاکس به تمام نقاط کشور ارسال می شود. در شهرهای مشهد و تهران، ارسال از طریق پیک انجام می شود.

پیگیری ارسال سفارش

پس از ارسال سفارش، یک کد پیگیری برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن وضعیت سفارش خود را از طریق وب‌سایت یا پشتیبانی ما پیگیری نمایید.

ما در کابوک به صورت 24 ساعته در تلگرام به ای دی @kabookcharm پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

 

 

فاکتور طلا

به منظور اطمینان خاطر مشتریان از محصولات کابوک، کلیه محصولاتی که با پلاک طلا سفارش داده می شود، به هنگام ارسال این محصولات، فاکتور رسمی مخصوص طلا  در کنار سایر فاکتورها ارسال می شود. چنانچه به هر علتی مشتری قصد فروش آن قطعه از طلا را داشت می تواند به طور کاملا رسمی و قانونی از طریق فاکتور طلا، طلای مورد نظر خود را به فروش برساند. ضمنا عیار طلا ها 18 یا 750 می باشد.

 

همراه با کابوک، از دوام چرم و درخشش طلا لذت ببرید.

 

 

 

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.