رضا قانع احمدی: کابوک چرم

تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۳ | دسته بندی : | نظرات : بدون دیدگاه

بیوگرافی و آغاز کار

تجربه در حوزه فروش آنلاین انواع محصولات و درک این مسئله که محصولات در فروشگاه های اینترنتی معمولا کیفیت پایینی دارند، باعث شد به دنبال راه اندازی فروشگاهی با کیفیت بالا در محصولات چرمی باشیم. اولین قدم در کابوک مربوط اردیبهشت 1392 است که سایت کابوک راه اندازی شد و عمدتا هم کیف های دست دوز چرمی تولید می کردیم. شرایط مالی سخت و مشکلات تامین مواد اولیه چرم از مهمترین چالش ها برای پیشرفت در  ابتدای امر بود. فروش محصول در اولین روز راه اندازی وب سایت باعث شد تا ما انگیزه دو چندان داشته باشیم و بر راهی که آغاز کردیم استوار بمانیم. با آغاز خدمت سربازی، عمده فعالیت های ما به ساعات عصر و شب انتقال یافت. به همین علت حجم کار در این ساعات بسیار زیاد بود.  با افزایش استفاده از پلتفرم اینستاگرام حجم تبلیغات بر روی این شبکه اجتماعی زیاد شد و ما توانستیم از طریق تبلیغات در این بستر، حجم فروش و سرمایه را در عرض کمتر از یک سال چند ده برابر کنیم.

از سال 95 ضمن اقدام برای تأسیس رسمی شرکت، تصمیم برای تولید پلاک های چرم با طلا گرفته شد. هسته و رسالت اصلی کابوک که ترکیب چرم و طلا است از همین سال شروع شد.  در اولین قدم دفتر تهران در دی ماه 1395 در تجریش تهران شروع به فعالیت کرد. پس از آن پلاک طلا که تا قبل از این صرفا برای دستبندهای چرمی بود، برای همه محصولات طراحی و اجرا شد. از آن به بعد تمامی محصولات موجود در کابوک را مشتریان می توانستند با پلاک طلا و با طرح و فوت دلخواه خود سفارش دهند.  با گسترش فعالیت ها و افزایش فروش دفاتر اصفهان و مشهد در سال 1398 تاسیس شد.

چالش‌ها و موفقیت‌ها

کابوک سعی کرد در تمامی این سالها شعب خود در شهرهای مختلف رو بدون اعطای نمایندگی و با نظرات مستقیم مدیریت کند و این مسئله جزو مهمترین چالش های مهمترین چالش های کابوک در طی سال های گذشته بوده است.  البته  کابوک مانند تمامی فروشگاه های مجازی دیگر گاها با اختلالات اینترنتی مواجه می شد ولی توانست با استفاده از بسترهای ایرانی بر این مشکلات غلبه کند.

رسالت اجتماعی

یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اجتماعی کابوک، کمک به نیروهای انسانی جهت غلبه بر مشکلات شخصی و مالی و کمک به پیشرفت آنها است. نیروهای کابوک و خانواده آنها جزئی از خانواده کابوک هستند و مهمترین رسالت داخلی ما حال خوب تمام اعضای خانواده کابوک است.

در کنار این کابوک از همان ابتدا، به ازای هر سفارش، بخشی از فروش خود را به کودکان بی سرپرست در خیریه ها اهدا می کند  و هر چه میزان سفارش ها و فروش کابوک بیشتر شده است، این مبلغ نیز افزایش یافته است.

سبک رهبری

سبک رهبری در کابوک بر ایجاد محیطی امن و انگیزشی برای همکاران استوار است. کابوک تلاش می کند تا همه همکاران با علاقه و انگیزه بالا در کابوک حضور داشته باشند و خود را جزئی از خانواده کابوک بدانند. سبک مدیریتی کابوک مبتنی بر ایجاد وفاداری، ماندگاری طولانی‌مدت نیروهای انسانی و شفافیت است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها و نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *